Back to the stage

In een wereld waar alles draait om cijfers, analyses en resultaten, wordt meer dan ooit de essentie over het hoofd gezien. Langzaamaan raken we steeds meer verstrikt in onze eigen databundel, verzameling van gegevens en bergen aan informatie. Hierdoor dreigen we te vergeten waar het werkelijk om draait: de sfeer, emotie en het gevoel waarop de potentieel geïnteresseerde de keuze voor een specifiek bedrijf baseert.

Missie

De digitalisering ontwikkelt zich in een sneltreinvaart, fabrikanten blijven onverminderd bouwen aan technische innovaties en ook aan de kwaliteitsverbetering van producten lijkt geen einde te komen.
Achterblijven in de commerciële dienstverlening is geen optie. Veel organisaties zitten daarentegen gevangen in hun eigen tradities. De vraag die we ons daarbij kunnen stellen is: hoeveel waarde hechten consumenten aan deze tradities? Willen zij per se ontvangen worden in een gelikte ‘real-life’ entourage en geholpen worden door ‘commerciële tijgers’? Of zijn het digitale visitekaartje en het online karakter minstens zo belangrijk?


Visie

Het Filmhuus breekt met de traditionele aanpak van bedrijven, door op een vernieuwende, filmische manier te communiceren met de doelgroep – in dit geval letterlijk ‘het publiek’. We maken gebruik van triggerende marketing & communicatiecampagnes, die we vormgeven van concept tot aan productie. Het aansporen van de kijker om klant, afnemer, cliënt of patiënt te worden én te blijven, staat daarbij centraal.